FRI

Har precis firat min lediga dag med en god middag bestående av kyckling och pommes! Sofia jobbar ikväll så lägenheten är tommare än vanligt. Har precis fått undan lite tvätt (mina jobbkläder behövde sin veckotvättning) och diskat undan efter maten.
Imorse gick jag upp klockan 9 och såg att Sofia fortfarande låg halvdöd i sängen och tog därför en sväng till gymmet. Körde på bra i ca 1 timme och när jag sedan kom hem (Sofia sov fortfarande) blev det först frukost och sedan 3 avsnitt av gossip girl :) Väl klar med säsong 4 gick jag upp och ser att Sofia inte har rört en fena sedan jag satte igång först avsnittet. Men om man är uppe halva natten vid datorn får man väl lov att sova lite extra ;)
Ikväll blir det såklart Paradise Hotel och massa mys i soffan!
Imorgon jobbar vi båda två kl 16:30.
Ha de!
utsikten från takterrassen

Kommentarer
Postat av: Soffan

Skönaste sovet!

2012-04-24 @ 14:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0